Kardirex Egészségügyi Központ Győr Kft.
Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”)

1. Értelmező rendelkezések:

1.1 A Kardirex Egészségügyi Központ Győr Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 9024 Győr, Táncsics Mihály utca 43., cégjegyzékszáma: 08 09 005888, adószáma: 11460051-2-08, képviseli: Dr. Vasas István ügyvezető igazgató), mint egészségügyi magánellátást nyújtó (a továbbiakban: Szolgáltató), valamint a szolgálatást igénybe vevő (a továbbiakban: Ügyfél) között létrejött  egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésekre a Felek ellenkező tartalmú írásbeli megállapodása hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek az irányadóak. 

1.2 Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyek az Ügyfél által elfogadott ajánlatokra, a részükre nyújtott szolgáltatásokra, illetve szerződéscsomagokra vonatkoznak. 

2. Fogalmak:

Szolgáltató: az Ügyfelek részére orvosi- / egészségügyi- és egyéb kapcsolódó szolgáltatást nyújtó Társaság; a Kardirex Egészségügyi Központ Győr Kft, (székhelye: 9024 Győr, Táncsics M. u. 43.; cégjegyzékszáma: 08 09 005888 adószáma: 11460051-2-08 pénzforgalmi jelzőszáma: MKB Bank Nyrt.; 10300002-10013279-49020015 honlap: www.kardirex.hu)

Szolgáltatás: A Szolgáltató által nyújtott, jelen ÁSZF 5. és 6. pontjában meghatározott egészségügyi és egyéb kiegészítő szolgáltatások. 

Ügyfél: a Szolgáltatótól a Szolgáltatást igénybe vevő személy

Szerződés: a Szolgáltató és az Ügyfél között jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel létrejött egyedi szerződés.

Díjfizető: alapesetben az Ügyfél, vagy olyan, a jelen ÁSZF alkalmazásában Ügyfélnek minősülő, a díjfizetésre kötelezettséget vállaló harmadik személy, aki az Ügyféllel fennálló jogviszonya alapján a Szolgáltatási díj teljesítésére az Ügyfél helyett köteles,

Szolgáltatási díj: az Ügyfél által, a részére nyújtott orvos-egészségügyi és egyéb kapcsolódó szolgáltatások ellenértékeként a Szolgáltatónak fizetendő díj. A hatályos szolgáltatási díjszabást a szolgáltató a honlapján teszi közzé; a díjfizetés elmulasztásával kapcsolatos részletes szabályokat jelen ÁSZF tartalmazza.

3. Az Általános Szerződési Feltétel hatálya és módosítása

3.1 Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató és az Ügyfél között létrejövő jogviszonyra, és meghatározza a foglalkozás-egészségügyi szakellátás, továbbá a járóbeteg- szakellátás és egyéb egészségügyi tevékenység nyújtásának feltételeit.

3.2 Jelen ÁSZF alapja a Szolgáltatási Szerződés abban az időpontban lép hatályba, amikor az Ügyfél a Szolgáltatónál a foglalkozás-egészségügyi ellátás, továbbá a járóbeteg- szakellátás és egyéb egészségügyi tevékenység igénybevételének szándékával időpontot foglal.

3.3 A Szolgáltató jelen ÁSZF-et jogosult egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a változásokat a módosítás hatálybalépését megelőzően 15 (tizenöt) nappal köteles annak szövegszerű változatával honlapján az arra irányuló felhívással együttesen közzétenni. A Szolgáltató a mindenkor hatályos ÁSZF-et honlapján olyan módon teszi közzé, hogy az Ügyfél számára hozzáférhető és utólag bármely tetszőleges időpontban változatlan tartalommal előhívható legyen.

3.4 Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogot és a Polgári Törvényekről szóló 2013. évi V. törvény, az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény, az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény, a foglalkozás-egészségügyről szóló 33/1998. (VI.24.) NM rendelet, háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet és a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (2016. április 27.) rendelkezéseit, valamint a szakmai irányelveket, módszertani útmutatókban közzétett szabályokat, azok hiányában pedig a szakirodalomban is közzétett szakmai követelményeket kell megfelelően alkalmazni.

3.5 A Szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső minden olyan külső körülmény, elháríthatatlan külső ok, mely a szerződéskötés időpontjában előre nem volt látható, és aminek az elkerülése a Szolgáltató részéről nem volt elvárható, és negatívan befolyásolja(hatja) jelen szerződés teljesítését, vis maiornak számít:

  • az erőhatalom (pl.: földrengés, árvíz, háború, szabotázs, lázadás, robbantásos merénylet vagy más szükséghelyzet, elemi csapás, tűzvész, munkabeszüntetés, valamint honvédelmi törvény alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés)
  • a károsult elháríthatatlan külső közrehatása,
  • harmadik személy elháríthatatlan külső cselekménye
  • más külső erőhatalomnak nem minősülő, de elháríthatatlan hatás

A fentiekben felsorolt esetek a Szolgáltató részéről nem eredményeznek szerződésszegést, és nem adnak alapot kártérítési igény benyújtására a Páciensnek.

4. A Szolgáltató és az Ügyfél közötti jogviszony tartalma

4.1 A Felek között létrejött egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó minden – akár szóban, akár írásban, akár ráutaló magatartással létrejött – egyedi Szolgáltatási Szerződés esetében a jelen ÁSZF alkalmazandó. A Felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy jelen ÁSZF a Szolgáltatási Szerződés elválaszthatatlan részét képezi, és a Felek külön okiratba foglalt jognyilatkozatai együttesen tartalmazzák a Felek kölcsönös és egybehangzó akaratnyilvánítását. 

4.2 Amennyiben az egyedi szerződés ráutaló magatartással jön létre, a Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet az ÁSZF létéről és elérhetőségéről. A szolgáltatás megrendelésével az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a szolgáltatást ennek alapján nyújtja. Ráutaló magatartásnak minősül az időpontfoglalás online, telefonon keresztül és személyesen.

4.3 Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítése során közreműködőt igénybe venni, akinek szolgáltatásait az Ügyfél részére közvetíti/közvetítheti.

4.4 A kiállított számla kifizetésével a Szolgáltató a szolgáltatás teljesítését az Ügyfél részéről elfogadottnak tekinti.

4.5 Szolgáltatási szerződés felmondása mind az Ügyfél, mind a Szolgáltató részéről szóbeli vagy írásbeli közlés útján (időpont lemondása) történik. Az Ügyfél, – amennyiben nem tud, vagy nem kíván megjelenni a lefoglalt időponton -, köteles a lehető legrövidebb időn belül közölni a Szolgáltatóval lemondási szándékát. A Szolgáltató, az Ügyfél által foglalt időpontot (előre nem látható ok miatt) bármikor lemondhatja, ám erről köteles tájékoztatni az Ügyfelet megadott elérhetőségeinek valamelyikén. 

5. Időpontfoglalás, bejelentkezés, Szolgáltatási szerződés megkötése

5.1 Az Ügyfél a szolgáltatást – a szolgáltatás jellegétől függően – telefonon (+36 96 516 320) vagy a szolgáltató Ügyfélszolgálatán személyes időpontfoglalással (9024 Győr, Táncsics M. utca 43, ügyfélszolgálat) és/vagy az elektronikus szolgáltatás megrendelő kitöltésével (https://medicall.cc/idopontfoglalas/kardirex/index, https://kardirex.dokirex.hu/?tag=uzemi) rendeli meg és a megrendelt szolgáltatásra vonatkozó tájékoztató elektronikus úton történő elfogadásával tesz eleget az Általános Szerződési Feltételek elfogadására vonatkozó feltételnek.

5.2 Az időpontfoglalás a Szolgáltató szóbeli vagy írásbeli visszaigazolásával válik érvényessé. 

6. Az egészségügyi szolgáltatás folyamata

6.1 A Szolgáltató szolgáltatásait az Ügyfél egyéni elhatározására, saját döntése alapján, illetőleg törvényes képviselője vagy – meghatározott esetekben – munkáltatója döntése alapján veszi igénybe.

6.2 A Szolgáltató az Ügyfelet – az 5.1 pontban meghatározott módokon – előre egyeztetett időpontban fogadja. A Szolgáltató ezúton is tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a Szolgáltatóval folytatott telefonbeszélgetéseket a Szolgáltató minőségbiztosítási, és Szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos nyilatkozatok rögzítése céljából rögzíti. 

6.3 Jelen ÁSZF elfogadásával az Ügyfél kijelenti, hogy a Szolgáltató munkatársaitól a szolgáltatás igénybevétele előtt teljes körű tájékoztatást kapott a szolgáltatás természetéről, a felek jogairól és kötelezettségéről, jelen ÁSZF rendelkezéseiről, valamint a fizetendő díjakról. 

6.4 A Felek Szolgáltatási Szerződésből eredő jogviszonyára a Ptk. általános és különös szabályai, az egészségügyi törvény rendelkezései, az egyéb jogszabályok, a szakmai irányelvek irányadóak. Ezek hiányában a módszertani útmutatóban közzétett szabályok, szakmai irányelvek alkalmazandók, módszertani útmutatók hiányában pedig széles körben elfogadott – szakirodalomban is közzétett- szakmai követelmények az irányadók.

6.5 Az egészségügyi szolgáltatások igénybevételével az Ügyfél tudomásul veszi és hozzájárul, hogy a megrendelt szolgáltatás(ok) teljesítéséhez – különösen az orvosi ellátáshoz, egyéb speciális orvosi beavatkozásokhoz, gyógykezelésekhez, az Ügyfél által igénybe venni kívánt egyéb szolgáltatásokhoz – a Szolgáltató közreműködőket is igénybe vesz, akiknek a közvetített tevékenységéért úgy felel, mintha a közreműködőire bízott tevékenységet saját maga látta volna el. 

7. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

7.1 Az Ügyfél jogosult a szolgáltatást a Szolgáltatótól, a Szolgáltató telephelyén igénybe venni.  A Szolgáltató a mindenkori szolgáltatási díjjegyzékét a honlapján teszi közzé.

7.2 A járóbeteg-szakellátás igénybevételéhez az Ügyfél azonosításhoz szükséges személyazonosság igazolására szolgáló érvényes igazolványt kell a betegfelvétel során a Szolgáltató által megbízott személynek bemutatni (pl.: személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély, TAJ kártya, lakcímkártya). Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a személyazonossága igazolásának megtagadása esetén a Szolgáltató a járóbeteg-szakellátás nyújtását megtagadja. 

7.3 Az Ügyfelet a járóbeteg-szakellátás során megilleti a tájékoztatáshoz és önrendelkezéshez való jog, melynek keretében joga van arra, hogy a kivizsgálását és kezelését érintő döntésekben részt vegyen, és az egészségügyi beavatkozáshoz megtévesztéstől, fenyegetéstől és kényszertől mentes, megfelelő tájékoztatáson alapuló beleegyezését adja. Figyelemmel arra, hogy a szolgáltatás előjegyzése az Ügyfél beleegyezését feltételezi, amennyiben az Ügyfél a vizsgálathoz beleegyezését az ellátás során tagadja meg, a Szolgáltató a szolgáltatási díjra jogosulttá válik. Az Ügyfél jogosult a számára egyéniesített formában megadott, az Eütv. rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatásra. A Szolgáltató a tájékoztatást elsődlegesen magyar nyelven nyújtja. 

7.4 A Felek megegyeznek abban, és az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által nyújtott járóbeteg-szakellátás során az adott vizsgálathoz, kezeléshez – ide nem értve az invazív beavatkozásokat – az Ügyfél beleegyezését szóban vagy ráutaló magatartással adja meg; ráutaló magatartásnak minősül, ha az Ügyfél a vizsgálatnak, a kezelésnek aláveti magát. Jelen ÁSZF alkalmazásában nem minősül invazív beavatkozásnak a muscularis injekció, az intravénás infúzióbeadása, illetve testüregből – nem tűvel – történő mintavételek.

7.5 Az Ügyfél jogosult megismerni a róla készült egészségügyi dokumentációban szereplő adatait, illetve joga van az egészségügyi adatairól tájékoztatást kérni azzal, hogy az egészségügyi dokumentációval a Szolgáltató, az abban szereplő adattal az Ügyfél rendelkezik. Az Ügyfél az eredményeiről a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően, így különösen az Eüak. szabályainak megfelelően írásban másolatot kérhet azzal, hogy a másolat elkészítésének és megküldésének esetleges költségeit az Ügyfél viseli előre esedékesen.

7.6 Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az orvosi szakma szabályainak megfelelően az ellátás alkalmával indikált laboratóriumi eredmények kiértékelése külön alkalom keretében a további teendők, vizsgálatok, kezelés átbeszélésével együtt kerülhet sor. Ezen kiértékelések is térítéses szolgáltatások. Amennyiben az Ügyfél kiértékelésre nem tart igényt, úgy tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem ellenőrzi, leletezi az eredményeket, ezért a Szolgáltató nem vonható felelősségre az Ügyfél ilyen esetben elszenvedett egészségkárosodásáért. 

7.7 Az Ügyfél köteles a Szolgáltató részére a Szolgáltatási díjat annak esedékességekor hiánytalanul megfizetni, és ennek körében tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatási díj teljesítésének elmaradása, illetve késedelme esetén a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását megtagadni. 

7.8 Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételekor köteles tiszteletben tartani a vonatkozó jogszabályokat és a Szolgáltató működési rendjét, továbbá jogai gyakorlása során köteles tiszteletben tartani más betegek jogait, illetve nem sértheti a Szolgáltató és a Szerződött Partnerek, valamint a Szolgáltató részéről eljáró más egészségügyi dolgozók törvényben foglalt jogait.

7.9 Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató rendelőiben, mint nyilvánosság számára nyitva álló intézményben az Ügyfél által őrizetlenül hagyott értéktárgyak eltulajdonításáért, megrongálódásáért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. 

7.10 Az Ügyfélnek joga van ahhoz, hogy vizsgálata, gyógykezelése során csak azok a személyek legyenek jelen, akiknek részvétele az ellátásban szükséges, illetve, hogy vizsgálatára és kezelésére olyan körülmények között kerüljön sor, hogy azt beleegyezése nélkül mások ne láthassák, illetve ne hallhassák. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy vizsgálata és gyógykezelése során legfeljebb egy kísérő lehet jelen. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató mindenkori (szakorvos végzettségű, titoktartásra kötelezett) klinikai igazgatója, továbbá kontrolling és operatív vezetője előzetes engedély nélkül, bármely leletébe szakmai minőségbiztosítási okokból betekinthet.

7.11 A Szolgáltató szolgáltatásait az Ügyfél egyéni elhatározása, saját döntése alapján veszi igénybe, és a szerződéskötéssel az Ügyfél tudomásul veszi, hogy minden orvosi beavatkozásnak, kezelésnek van kockázata, és mindazt a kockázatot, amelyért az orvos nem tehető felelőssé, a betegnek kell viselnie. Az Ügyfél tudomással bír arról is, hogy az egyes betegeknél a gyógyulás menete és időtartama eltérő lehet, vagy az átlagostól eltérhet. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a következményekért, amelyek abból erednek, hogy az Ügyfél a Szolgáltatási Szerződésből eredő kötelezettségeit megszegi, illetve az orvosok és az ellátásban közreműködők egyéb, gyógyulással illetőleg a gyógykezeléssel kapcsolatos utasításait nem tartja be, az előírt gyógyszert nem szedi be vagy nem az orvosi rendelvénynek megfelelően alkalmazza; valamint azért, hogy az elrendelt terápia mellett más szolgáltatótól további terápiát vesz igénybe és ezt nem tudatta részletesen a Szolgáltató orvosával, aki emiatt az esetleges kölcsönhatások és mellékhatások kivédését nem tudta mérlegelni. Egyebekben a Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz azért, hogy az ellátás során érvényesüljenek a jogszabályban foglalt, vagy egyéb szakmai szabályok, így különösen a tudomány mindenkori állását tükröző és bizonyítékokon alapuló szakmai irányelvek, ezek hiányában a megalapozott, széles körben elfogadott szakirodalmi közlésekre, vagy szakmai konszenzusra támaszkodó szakmai ajánlások, valamint azért, hogy a szolgáltatása a rendelkezésre álló erőforrások optimális felhasználásával szakmailag hatásosan nyújtható legyen.

7.12 Az Ügyfél – amennyiben ezt egészségi állapota lehetővé teszi – köteles a Szolgáltatóval képességei és ismeretei szerint együttműködni az alábbiak szerint:

  • a kórismerete megállapításához, a megfelelő kezelési terv elkészítéséhez és a beavatkozások elvégzéséhez szükséges mértékben tájékoztatást nyújtani;
  • állapotáról, panaszairól és más helyen folytatott múltbéli, jelenlegi és tervezett jövőbeli kezeléseiről részletesen tájékoztatni, ideértve a szedett gyógyszerek és beteg által ismert allergiára vonatkozó összes adat megadását külön kérdés nélkül is;
  • saját betegségével összefüggésben tájékoztatni mindarról, amely mások életét vagy testi épségét veszélyeztetheti, így különösen a fertőző betegségekről és a foglalkozás végzését kizáró megbetegedésekről és állapotokról, így különösen köteles a fertőző betegségeivel kapcsolatos tájékoztatásra – a teljesség igénye nélkül HIV, HBV, HCV, koronavírus stb.;
  • tájékoztatni minden az egészségügyi ellátást érintő, általa korábban tett jognyilatkozatáról;
  • a gyógykezelésével kapcsolatban kapott rendelkezéseket betartani;
  • jogszabályban előírt, az adatkezelési tájékoztatóban továbbiakban részletezett személyes adatait hitelt érdemlően igazolni.

7.13 Kardiológiai vizsgálat vagy horkolás ambulancia vizsgálat végzése esetén – amennyiben a pontos diagnózis felállítása érdekében szükséges – a Szolgáltató 24, illetve 72 óra időtartamra Holter EKG, ABPM, illetve ApneaLink mérésre szolgáló készüléket (továbbiakban: Készülék) bocsát az Ügyfél rendelkezésére. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az átadott Készüléket visszaszolgáltatási kötelezettséggel veszi át, azaz a Készülék továbbra is a Szolgáltató tulajdonát képezi.

7.14 Az Ügyfél büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy a 7.13 alatt részletezett Készülék az átvételi elismervényében meghatározott időpontban rendeltetésszerű használatra alkalmas, de legalább az átvételkori állapotban visszaszolgáltatja. Amennyiben az Ügyfél a készüléket egyáltalán nem, vagy hibásan, illetve hiányosan szolgáltatja vissza, úgy köteles:

  • a hiba kijavításához, a hiányosság pótlásához, a kár helyreállításához, vagy adott esetben a készülék pótlásához szükséges költséget az átvétel időpontjától számított 8 napon belül teljes mértékben megfizetni, vagy
  • a kárt vagy a Készülék pótlási értékét teljes mértékben megtéríteni a Szolgáltatónak. 

8. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

8.1 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az Ügyfél szakellátásához szükséges, a vonatkozó egészségügyi tárgyú jogszabályokban meghatározott személyi és tárgyi feltételeket jelen jogviszony hatálya alatt megteremteni és folyamatosan, legjobb tudása és szakértelme szerint biztosítja; a megfelelő működés érdekében valamennyi szükséges intézkedést megtesz.

8.2 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a járóbeteg-szakellátásokat saját egészségügyi személyzete és Szerződött Partnerei igénybevételével nyújtja a Szolgáltató telephelyén/rendelőintézetében/helyszínén.

8.3 Az Ügyfél tudomásul veszi, és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások teljesítéséhez Szerződött Partnereket vegyen igénybe, amelynek szolgáltatásaiért az Ügyféllel szemben úgy felel, mintha maga látta volna el. Egyebekben figyelemmel a Szerződött Partnerek igénybevételére a Szolgáltató kijelenti, hogy szolgáltatásai közvetített egészségügyi szolgáltatásokat is tartalmaznak, melyek esetében a Szolgáltató az egészségügyi szolgáltatás nyújtásának megszervezését vállalja saját szervezeti egysége keretében.

8.4 A Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a járóbeteg-szakellátás végzésére érvényes engedéllyel és felelősségbiztosítással rendelkezik, a teljesítése során általa alkalmazott eljárás, technológia, a teljesítéshez általa biztosított, felhasznált eszközök mindenben megfelelnek a hatályos jogszabályoknak, továbbá a Szerződött Partnerek rendelkeznek valamennyi hatósági engedéllyel, valamint mindazzal a szakmai ismerettel, amely a jelen jogviszony tárgyát képző tevékenység szakmai szabályoknak megfelelő végzéshez szükséges.

8.5 A járóbeteg-szakellátás teljesítéséhez szükséges személyi és dologi feltételeket a Szolgáltató biztosítja; gondoskodik továbbá arról, hogy a teljesítéséhez szükséges személyi és dologi feltételek a jogviszony teljes időtartama alatt folyamatosan megfelelő állapotban legyenek, illetve szükség esetén gondoskodik az eszközök cseréjéről, pótlásáról.

8.6 A Szolgáltató jogosult a járóbeteg-szakellátás nyújtását megtagadni, amennyiben az Ügyfél által kért ellátás erkölcsi felfogásával, lelkiismereti vagy vallási meggyőződésével ellenkezik együttműködési kötelezettségét [Eütv. 26§] – különösen ideértve a gyógykezeléssel kapcsolatos rendelkezések betartását és a szolgáltatási díj teljesítését – súlyosan megsérti, a Szolgáltatóval vagy Szerződött Partnerével szemben sértő vagy fenyegető magatartást tanúsít; magatartása a Szolgáltató vagy Szerződött Partnere életét vagy testi épségét veszélyezteti.

9. Szolgáltatási díj

9.1 A felek rögzítik, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által nyújtott járóbeteg-szakellátás ellenértékeként a Szolgáltatónak Szolgáltatási díjat fizet. A Szolgáltatási díj magában foglalja az orvos-egészségügyi és egyéb kapcsolódó szolgáltatások kapcsán a Szolgáltató oldalán felmerülő valamennyi költséget. A Szolgáltatási díj megfizetésére az Ügyfél (illetve Díjfizető) a Szolgáltató által kiállított, a számviteli jogszabályoknak megfelelő számla ellenében készpénzben, bankkártyával, illetve egészségpénztári kártyával történő fizetéssel köteles. 

9.2 Fizetési késedelem esetén a késedelembe esés időpontjától a Szolgáltató jogosul késedelmi kamatot felszámítani, amely magánszemély Díjfizető esetén a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat 6 százalékponttal emelt mértékű, míg vállalkozás Díjfizető esetén a Ptk. 6:155. §-ában meghatározott mértékű kamat azzal, hogy amennyiben annak feltételei fennállnak, Szolgáltató a behajtási költségátalány érvényesítésére is jogosult. A számlán szereplő adatok utólag nem módosíthatók.

9.3 A Szolgáltatás mindenkor érvényes díjait, Szolgáltatási díjjegyzékét a Szolgáltató honlapján teszi közzé. A Szolgáltató a Szolgáltatási díj egyoldalú módosítására bármikor jogosult, a változtatást a Szolgáltató a honlapján teszi közzé. A Szolgáltató díjaiból az Ügyfelek részére kedvezményt nyújthat, azonban a kedvezmények nem összevonhatók, azaz az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételének során egy kedvezmény felhasználására jogosult.

9.4 Amennyiben az Ügyfél (vagy a Díjfizető) a kezelés díját a számlában foglalt esedékességig nem teljesíti, úgy a Szolgáltató – a hátralék egyidejű érvényesítése mellett – jogosult az Ügyfél részére a szolgáltatás nyújtását megtagadni. A Szolgáltató a Szolgáltatási díj későbbi teljesítése esetén is dönthet úgy, hogy a korábban késedelembe esett Ügyfél részére járóbeteg-szakellátást a továbbiakban nem, vagy csak a teljes Szolgáltatási díjelőlegezése mellett nyújt. 

9.5 Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy időpontfoglalása fizetési kötelezettséggel jár. 

10. Adatkezelés, titoktartás

10.1. A Szolgáltatás igénybevételéhez nélkülözhetetlen az Ügyfél személyes adatainak rögzítése. Jelen ÁSZF elválaszthatatlan mellékletét képezi a Kardirex Egészségügyi Központ Győr Kft. Adatkezelési tájékoztatója, amelyet a Szolgáltató honlapján tesz elérhetővé. 

10.2. Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltatást közvetített szolgáltatásként veszi igénybe, a biztosítóval vagy az egészségpénztárral történő elszámoláshoz az Ügyfél hozzájárul a személyes adatainak a biztosító, vagy egészségpénztár részére történő továbbításához.

10.3. Az Ügyfél tudomásul veszi, a Szolgáltató arra vonatkozó tájékoztatását, hogy az EESZT-vel kapcsolatos adatszolgáltatási kötelezettsége miatt az Ügyfélnek Okirattal (tajkártya vagy európai egészségbiztosítási kártya) kell igazolnia társadalombiztosítási azonosító jelét, illetve személyazonosságát személyazonosításra alkalmas fényképes okmánnyal kell igazolnia.

11. Ügyfélszolgálat – panaszkezelés

11.1. Az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos felvilágosítások, valamint reklamációk ügyében a Szolgáltató munkatársa jár el (cím: 9024 Győr, Táncsics M. u. 43.; Telefonszám: + 36 96 516 320).

11.2. A Szolgáltató az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos reklamációkat kizárólag az Ügyféltől, annak gondviselőjétől, valamint írásbeli meghatalmazottjától fogadja el. Amennyiben a Szolgáltató nem tud hitelt érdemlő módon meggyőződni az Ügyfél személyazonosságáról, jogosult a panaszt elutasítani. A reklamáció benyújtásának lehetséges módjai:

– személyesen, az ügyfélszolgálaton kihelyezett panaszkezelési jegyzőkönyv kitöltésével;

– elektronikus úton, az info@kardirex.hu e-mail címen;

– illetve postai úton a 9024 Győr, Táncsics M. 43. szám alatti telephelyén.

11.3 Az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos reklamációk ügyében a Szolgáltató annak érkezésétől számított 30 munkanapon belül írásban értesíti az Ügyfelet az általa megadott elérhetőségén. A Szolgáltató felajánlhat kompenzációt békés megegyezésre, erre azonban kötelezettsége nincs.

11.4 A belső visszaélés kezelés szerinti panaszok tétele és kivizsgálása a fent részletezett módon, a vonatkozó eljárásrend szerint kezelendők.

12. Vegyes rendelkezések

12.1. A Felek közösen kijelentik, hogy a Szolgáltatással kapcsolatos felmerült vitájukat elsődlegesen békés úton rendezik, az együttműködés és a jóhiszeműség és a tisztesség követelményeinek megfelelően, egymást kölcsönösen tájékoztatva járnak el. Amennyiben az ezzel kapcsolatos tárgyalások nem vezetnek eredményre, úgy a Felek az értékhatár függvényében alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes és hatáskörrel rendelkező Bíróság kizárólagos illetékességének.

12.2. Jelen ÁSZF 2023. november 20. napján lép hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényes.